Korte kurser på Gram Højskole

Læs mere om de enkelte kurser herunder. Du finder tilmeldingslinket inde på siden for det enkelte kursus. Oplever du problemer med tilmeldingen, så kan det være en idé at skifte browser eller forsøge på computer i stedet for mobiltelefon.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål:

Mail: info@gramhojskole.dk

Tag 2 afsted på Højskole og betal for én. Del glæden og oplevelsen ved et højskoleophold.

Tilbuddet gælder kun markerede kurser med  “KAMPAGNE ” i uge 33 og 34. Andre rabatter kan ikke kombineres med denne kampagne.

De eneste krav er, at I tilmelder jer den samme uge og bor på dobbeltværelse sammen. I skal begge tilmelde jer, men behøver ikke tilmelde jer samme kursus. Prisen deles dermed i to, og der sendes regninger med halv pris til jer begge. Tilbuddet udløber den 9. august.

På Gram Højskole har vi gode dobbeltværelse, der er adskilt af en væg med en lille døråbning. Man har således meget privatliv, selvom man deler værelse.

Sådan tilmelder I jer:
1/ Noter “2for1” i bemærkninger ved tilmelding
2/ Fortæl hvem du skal dele værelse med

Vi glæder os til at møde jer!

Uge 45 – Kunst, Krop og Liv