Korte kurser på Gram Højskole

Læs mere om de enkelte kurser herunder. Du finder tilmeldingslinket inde på siden for det enkelte kursus. Oplever du problemer med tilmeldingen, så kan det være en idé at skifte browser eller forsøge på computer i stedet for mobiltelefon.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål:

Mail: info@gramhojskole.dk

Tag 2 afsted på Højskole og betal for én. Del glæden og oplevelsen ved et højskoleophold.

Tilbuddet gælder kun markerede kurser med  “KAMPAGNE “. Andre rabatter kan ikke kombineres med denne kampagne.

Det eneste krav er, at I tilmelder jer den samme uge, ikke nødvendigvis samme kursus. OG I skal begge tilmelde jer. Prisen deles dermed i to, og der sendes regninger med halv pris til jer begge.

Sådan tilmelder I jer:
1/ Noter “2for1” i bemærkninger ved tilmelding
2/ Fortæl hvem du tager afsted med

Vi glæder os til at møde jer!!