”Mad-magiker” med højskole i hjertet

Gram Højskoles køkkenchef søger en ny legekammerat pr. 1/9 2024 til højskolens kreative køkken

Vi søger ny kok da vores nu værende kok, Signe, skal ind i forsvaret og give den gas!

Er du uddannet kok? Er du mødestabil og arbejdsom? Er du en kreativ og social person med lyst til at bidrage til en gastronomisk og sund hverdag for højskolens ansatte, elever og kursister? Så skynd dig at skriv en kortfattet ansøgning med relevant info og bilag.

Kort om os:
Vi er en ny højskole med fokus på ”Håndens værk” og ”Materieldannelse” – kreativ, poetisk, kunstnerisk og idérig.

Vi har både korte uge-kurser og lange højskoleophold på ca. 20 uger. Vores primære målgruppe på de lange kurser er unge mellem 17 og 30 år, og på de korte kurser spænder vi bredt mellem 20-90 år. Ikke to dage er ens, og nogle uger skal der laves mad til 30 personer, mens andre uger tæller op til ca. 100 spisende.

På en kostskole inkluderer en arbejdsuge også nogle weekender, helligdage samt enkelte højtider. Selvfølgelig på skift og ifølge en vagtplan vi i fællesskab lægger.

Har du familie er de meget velkommen til at komme og være en del af højskolens liv og miljø. Vi vægter hjemlighedsbegrebet rigtigt højt, og vil gerne have noget med hinanden at gøre.

I køkkenet laver vi nærende og lækker mad med masser af grønt, vegetar og kød. Vi har egen urtehave og køkkenhave, og vi samarbejder med Gram Slot ift. levering af kartofler, løg og mel. Vi bager, sylter og lægger generelt stor værdi i at skabe fra bunden selv og at blive så selvforsynende som muligt.

Hvis du kan mærke at dette taler lige ind i dig, din faglighed og din menneskelighed, så tøv ikke med at sende os en ansøgning. Du er også meget velkommen til at ringe og komme og se højskolen, høre mere om stillingen og ikke mindst møde os inden du søger.

Fuldtidsstilling 37 timer ugentligt

Send din ansøgning til jorgen@gramhojskole.dk senest den 26/06. Samtaler afholdes i løbet af uge 27.

Læs evt. vores værdigrundlag eller kontakt os for at høre mere.

Gram Højskole
køkkenhave gram højskole