Musikkens kraft

Vi skal på musikalsk tidsrejse tilbage i tiden. Der er mange gode, sjove og tragiske historier gemt i musikkens univers.

Sang og musik har altid været der, og vil altid være der. Musik kan skabe følelser som intet andet, både den med, og den uden ord. Vi aflure musikkens virkemidler, og prøve at lytte på nye måder.

Alt hvad du lytter til i dag har hentet inspiration i fortiden.

Så, forstå musik ved at høre om historien, og forstå historien ved at lytte til musik.

Det er ikke utænkeligt at du bliver inddraget musikalsk… på en eller anden måde!