Ugens program

Med forbehold for ændringer

Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Praktiske oplysninger

Gram Højskole har store og rummelige dobbeltværelser med pæne, private badeværelser på gangen. Alle værelser har egen håndvask.

Sengetøj/håndklæder kan lejes ved tilmelding.

Vi råder over masser af faciliteter, som er til rådighed i kursets – sparsomme – fritid, f.eks. et helt nyt og veludstyret fitnesslokale, sportshal, fodboldbane, beachvolley, petanque-bane og meget mere.