Formidling uden filter

Kan det overhovedet lade sig gøre at formidle uden filter? Måske – måske ikke.
Hvad sker der, hvis vi ikke sætter filter på, når vi formidler? Står vi så afklædte foran vores tilskuere som kejseren uden sine nye klæ’r?
Kan det vi vil fortælle klare at blive fortalt uden filter? Og kan vi selv holde til det? Det er spørgsmål, vi tager livtag med og finder ud af i praksis.

Kan det overhovedet lade sig gøre at formidle uden filter?

Du er hovedpersonen – den, der skal klatre op på ølkassen og fortælle, så dine tilhørere glemmer alt om tid og sted. Vi stiller ølkassen forskellige steder, øver os, mærker hjertet banke og blodet suse, griner, øver igen, bliver bedre til at indtage ølkassen, lærer små tricks, griner igen, udfordrer os selv og hinanden og til sidst slapper vi af, når vi træder op på ølkassen.