Yoga

Kundalini yoga er en systematisk teknologi af stillinger, mantra-meditationer og vejrtrækning, hvorpå man aktiverer krop, sind og sjæl i en justerende proces af sin indre verden. Dette igennem hormon- og nervesystemet. Man aktiverer og balancerer chakra systemet, så man den vej igennem styrker selvværd, bliver klarsynet og magnetisk m.m., så man tiltrækker det ind i sit liv, som man drømmer om.

Jeg vil føre dig igennem 5 dage med teori og praksis, hvor vi gennemgår denne magiske teknologi, igennem 6 emner:

• Selvværd og selvkærlighed
  • Åndedræt og dybde
  • Krystalklart sind
  • Mantra
  • Den fysiske krop
  • Den energetiske krop

Så hvor end du er i livet vil du på dette kursus komme i kontakt med din intuition og essens

I Kundalini yoga arbejder vi ud fra den forståelse, at alt er energi og vibrationer. At vi alle er ét. At vi alle vibrerer sammen og på den måde er en del af hinandens, universets og Moder Jords energi.

Når alt på den måde er vibrationer, er vores traumer, uhensigtsmæssige mønstre og indre kritik også vibrationer, som vi med mantraer kan bryde og indsætte en anden vibration. Vildt ikke?

Kundalini er defineret som dit kreative potentiale. Yogi Bhajan tog Kundalini yoga med til vesten i 1968 og beskriver det således:

“You experience it (Kundalini) when the energy of the glandular system combines with the energy of the nervous system to create such a  sensitivity that the totality of the brain receives signals and integrates them. Then you become totally and wholly aware, and your creative potential becomes available to you.”

Du er altid velkommen til at kontakte os for at høre mere om kurset. Ring på +45 2932 4557eller send en mail til info@gramhojskole.dk

yoga skema

9. juli – 15. juli 2023

Karen Asaa Iversen

Karen er oprindeligt uddannet pædagog og har arbejdet indenfor faget i 10 år, men en stress-sygemelding skulle vise sig at sætte en stopper for det og vende Karens liv på hoved. Karen var omsorgstræt! Underbemanding på arbejdspladsen, alvorligt syg søn, ægteskab i laser og mange års negligerede følelser.

Mange år, ja et helt liv, hvor Karen havde forsøgt at leve op til alt det udenfor hende selv. Uddannelse, mand, børn, hus, bil og job. Men da Karen havde opnået alt det, var hun mere ulykkelig end hun nogensinde havde været før. Fyldt op af frygt og angst for ikke at være god nok.

Kundalini yoga viste Karen vejen ind til sig selv og lod hende forstå, at guldet ligger inde i hende selv.

På den måde begyndte Karens Kundalini uddannelse og rejse hjem, for at finde sin essens/sit guld og stå stærkt i lige præcis den Karen er.